ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ & ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ

 

Κάθε Μαθητής μας έχει διαρκώς στη διάθεσή του

  • Την πλήρη σειρά των βιβλίων μας, που συνεχώς ανανεώνονται για την Μελέτη του

 

  • Την πρόσβαση στην Τράπεζα Θεμάτων “ΚΡΙΤΩΝ” του Εκπαιδευτηρίου, εφόσον και όταν χρειαστεί, με Ασκήσεις Διαβαθμισμένης δυσκολίας ανά μάθημα και ανά κεφάλαιο για να παρακάμπτει δυσκολίες
    και να νιώσει πιο ασφαλής

 

  • Τα Θέματα των Διαγωνισμάτων, Σταθμισμένα και κλιμακούμενης δυσκολίας, που συντάσσει ομάδα Καθηγητών & Συμβούλων και όχι ο Διδάσκων Καθηγητής του για να είναι κάθε Διαγώνισμα πραγματική
    Προσομοίωση

 

  • Τα 22 (15 στη Β΄) 3ωρα Προσομοιωτικά Διαγωνίσματα, με Υπεύθυνο Διαγωνισμάτων και Εκπαιδευμένους Επιτηρητές, όλοι επιστήμονες τελειόφοιτοι ΑΕΙ, για να γνωρίσει και να ζήσει τις συνθήκες των Πανελλαδικών πολύ νωρίτερα και πολλές φορές

 

  • Την Αναλυτική Διόρθωση των Διπλών Θεμάτων μέσα στην Αίθουσα για να Επικεντρωθεί στο Λάθος και την παθολογία του και όχι στον βαθμό που πήρε

 

  • Τον Ηλεκτρονικό Εκπαιδευτικό Οδηγό “ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ” του Στράτου Στρατηγάκη, με 8.000 σελίδες πληροφοριακού υλικού για Εξετάσεις, Σχολές, Μεταπτυχιακά, Επαγγέλματα

 

  • Τα 5 Σεμινάρια – με δομή ΣυνεδρίωνΓια να γνωρίσει το Ταξίδι του (Σεμινάριο Υποδοχής και Ενημέρωσης)Για να οργανώσει την Προσωπική του Μελέτη αλλά και ολόκληρη την καθημερινότητά του (Σεμινάριο Διαχείρισης Χρόνου και Αποδοτικής Μελέτης)Για να πληροφορηθεί για τις Σχολές του (Σεμινάριο Σχολών)Για να έρθει σε μια πρώτη επαφή με το Μέλλον του (Σεμινάριο Επαγγελμάτων)

    Για να βοηθηθεί στις επιλογές του (Σεμινάριο Μηχανογραφικού)

    Για να επιβεβαιώσει την Τελική του απόφαση (Ατομική Συνέντευξη Ελέγχου του Μηχανογραφικού)

     

  • Την Ομοιογενή και με κοινούς στόχους ομάδα στην οποία ανήκει (τμήμα) για να εμπνευστεί, να δεθεί μαζί της, να συνδιαλλαγεί και να ακολουθήσει την δυναμική της

0 Σχόλια

Αφήστε το σχόλιό σας

Θέλετε να σχολιάσετε;
Περιμένουμε τα σχόλια σας!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *